יום רביעי, 30 במרץ 2011

ממשק JAVA לאובייקטים במחשב


ממשק JAVA לאובייקטים במחשב

אובייקטים במחשב מיוצגים ע"י אוביטיי JAVA

דוגמה:

קובץ-
    
תכונות:
* שם
* תוכן
* תאריך
* יצירה
* הרשאות

מתודות:

* פתיחה
* סגירה
* כתיבה

איפיונים:

* פתיחה-פעולה אטומית
* סגירה- לא פעולה אטומית

דוגמה נוספת הטרמינל SYSTEM.OUT
  • תיכנות מבוזר בעזרת JAVA

  • תיכנות בעזרת JAVA גם  מתווך בעזרת אובייקטים אך שאלת המפתח היא מה למדל כאובייקט טבאיזה רמת הפשטה?
  • רמת הפשטה נמוכה:
  • לדוגמה: 

  • כתובות
  • הודעות

  • רמת הפשטה בינונית:
  • לדוגמה:
  • אובייקט בתוכנית הרצה בJVM אחר
  • רמת הפשטה גבוהה:
  • לדוגמה:
  • שירות המסופק ע"י תוכנית מרוחקת(CLOUDING)

  • ההבדלים בין רמות  ההפשטה השונות הם:

  • בתכנות ברמת הפשטה נמוכה האובייקטים מתקשרים דרך אובייקט של הSOCKET ב TCP.
  • ואילו תכנות ברמת הפשטה בינונית  האובייקטים משיגים מצביע זה לזה ומסוגלים להפעיל מתודות אחד על השני.

  • LEGACY PROGRAMS
  •  תכניות לאגסי היא אחת הסיבות העיקריות למימוש מבוזר למערכות מידע, הגישה הנפוצה להתמודדות ע"י עטיפת התכנה באובייקט באופן הישן אותו היא מבינה והכללת האובייקט המערכת בתוכנה החדשה

  • טכנולוגיות נפוצות בשיטה זו:
      • COBRA
      • .NET  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה