ממשק JAVA לאובייקטים במחשב
אובייקטים במחשב מיוצגים ע"י אוביטיי JAVA
דוגמה:
קובץ-
תכונות:
* שם
* תוכן
* תאריך
* יצירה
* הרשאות
מתודות:
* פתיחה
* סגירה
* כתיבה
איפיונים:
* פתיחה-פעולה אטומית
* סגירה- לא פעולה אטומית
דוגמה נוספת הטרמינל SYSTEM.OUT
- תיכנות מבוזר בעזרת JAVA
- תיכנות בעזרת JAVA גם מתווך בעזרת אובייקטים אך שאלת המפתח היא מה למדל כאובייקט טבאיזה רמת הפשטה?
- רמת הפשטה נמוכה:
- לדוגמה:
- כתובות
- הודעות
- רמת הפשטה בינונית:
- לדוגמה:
- אובייקט בתוכנית הרצה בJVM אחר
- רמת הפשטה גבוהה:
- לדוגמה:
- שירות המסופק ע"י תוכנית מרוחקת(CLOUDING)
- ההבדלים בין רמות ההפשטה השונות הם:
- בתכנות ברמת הפשטה נמוכה האובייקטים מתקשרים דרך אובייקט של הSOCKET ב TCP.
- ואילו תכנות ברמת הפשטה בינונית האובייקטים משיגים מצביע זה לזה ומסוגלים להפעיל מתודות אחד על השני.
- LEGACY PROGRAMS
- תכניות לאגסי היא אחת הסיבות העיקריות למימוש מבוזר למערכות מידע, הגישה הנפוצה להתמודדות ע"י עטיפת התכנה באובייקט באופן הישן אותו היא מבינה והכללת האובייקט המערכת בתוכנה החדשה
- טכנולוגיות נפוצות בשיטה זו:
- COBRA
- .NET
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה